Zdrowa żywność › Suszone i kandyzowane

Jest 210 produktów.

Suszone owoce, podobnie jak owoce kandyzowane to dobry sposób na urozmaicenie codziennego menu. Wyśmienicie smakują z jogurtem, owsianką i omletami. Urozmaicają smak ciast i ciasteczek. Stanowią także atrakcyjną przekąskę między posiłkami. Dzięki temu, że są naturalnie słodkie, z powodzeniem zastępują tradycyjne słodycze. Suszone owoce stanowią dobre źródło błonnika, kwasu foliowego, witaminy E, magnezu i potasu. W ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo najwyższej jakości suszone owoce oraz owoce kandyzowane. Naszą specjalnością są także suszone warzywa.

Oferujemy wyłącznie sprawdzone produkty od zaufanych producentów. W naszym asortymencie nie brakuje produktów BIO, a więc zawierających ekologiczne składniki i objętych certyfikatem kontroli. Dostępne u nas owoce kandyzowane świetnie urozmaicą domowe wypieki. Również suszone owoce i suszone warzywa pozwolą wzbogacić smak wielu potraw. Obecnie w swoim asortymencie posiadamy m.in. suszone winogrona, ananasa, truskawki, żurawinę, morele, daktyle, a także suszone pomidory, jarmuż i czosnek. Na specjalną uwagę zasługuje kandyzowana skórka z cytryny oraz kandyzowany imbir. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, konsekwentnie i systematycznie poszerzamy naszą ofertę, wdrażając do niej nowe produkty.

Jarmuż to warzywo, którego dobroczynne właściwości znane i cenione były już w Starożytności. Zarówno świeży, jak i jarmuż sproszkowany posiada cenne właściwości i włączenie go do naszego jadłospisu pomaga w profilaktyce zdrowotnej korzystnie wpływając na funkcjonowanie organizmu.

Jarmuż należy do rodziny kapustnych, posiada ciemnozielone (również o odcieniach fioletu i brązu) pomarszczone liście, w których zawarte są duże ilości białka, witamin (szczególnie witamina C i K) i błonnika oraz wiele cennych minerałów m.in. żelazo i kwas foliowy. Duża ilość zawartych w roślinie przeciwutleniaczy wpływa korzystnie na wzmocnienie ludzkiego ciała. Jarmuż jest jednym z najbogatszych w witaminę C warzyw więc jego spożywanie będzie szczególnie korzystne w okresach obniżonej odporności organizmu. Zawarty w jarmużu błonnik korzystnie wpływa na pracę układu trawiennego.

Świeży jarmuż można spożywać na surowo lub po obróbce cieplnej. Najlepiej gotować go krótko na parze 3 do 5 minut aby zachować najwięcej składników odżywczych.
 
Dla wszystkich osób, które chciałyby włączyć jarmuż do swojej codziennej diety, a nie mają możliwości lub nie chcą kupować codziennie świeżego warzywa, dobrym zamiennikiem jest wykorzystanie jarmużu sproszkowanego. Jarmuż sproszkowany można dodawać do koktajli, zup i sosów. Warto również posypać nim sałatkę warzywną wzbogacając jej wartości odżywcze.
 

Bio Planet Figi suszone 1 kg bio -19%
w magazynie
Big Nature Śliwka suszona 1 kg -18%
w magazynie
Big Nature Morwa suszona 330 g -29%
w magazynie
BioLife Mango suszone 100 g Bio -18%
w magazynie
BioLife Figi suszone 1 kg Bio -8%
w magazynie
© 2020 - All rights reserved Sklepy internetowe