Co chce wiedzieć klient?

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza...
42,81 * 49,90 zł
*cena detaliczna

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 43,78 zł

Opis

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji

Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od sprzedawcy.

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj

Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:

- wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym

- tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego

- wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie)

- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści.

Co chce wiedzieć klient? to coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA ? They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.

***

Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak to zrobić.

Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki ?ABC marketingu B2B?, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting

Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania ? nawet jeśli te są dla Ciebie ?niewygodne?. Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.

Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing

Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu ? stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów. (?) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać odpowiednie pytania. (?) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com

To także jedna z najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (?) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.

Roger C. Parker

***

MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w ?New York Timesie?, dla którego Marcus pisze teksty jako ?guru marketingu sieciowego?, czy w magazynie ?Forbes?, na łamach którego został uznany za jednego z 20 ?najbardziej intrygujących mówców? w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.

Szczegóły - Co chce wiedzieć klient?

  • Autor: Sheridan Marcus
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2021
  • Ilość stron: 404
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788382310559
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
  • Oryginalny tytuł: They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digi
  • Tłumacz: Malcherek Monika
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788382310559
  • EAN: 9788382310559
  • Wymiary: 14.0x22.0cm

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Bestsellery - Książki

NOWOŚĆ
19,49 * 29,99 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 19,47 zł
1,33 * 2,62 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 1,33 zł
NOWOŚĆ
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 46,10 zł
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 17,45 zł
15,47 * 28,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 15,47 zł
wysyłka w 24 godziny
najniższa cena z 30 dni: 17,54 zł
5,51 * 10,49 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 5,14 zł
14,10 * 59,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 16,90 zł
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 32,37 zł
28,97 * 44,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 28,94 zł
3,45 * 23,00 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 3,47 zł

Nowości - Książki

NOWOŚĆ
23,30 * 36,99 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 26,04 zł
NOWOŚĆ
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 29,98 zł
NOWOŚĆ
15,73 * 24,99 zł
*cena detaliczna
wysyłka w 24 godziny
najniższa cena z 30 dni: 16,21 zł
NOWOŚĆ
24,43 * 42,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 22,36 zł
NOWOŚĆ
24,88 * 42,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 22,36 zł
NOWOŚĆ
30,11 * 52,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 27,96 zł
NOWOŚĆ
19,49 * 29,99 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 19,47 zł
NOWOŚĆ
24,74 * 39,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 25,94 zł
NOWOŚĆ
26,60 * 42,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 27,89 zł
NOWOŚĆ
30,94 * 49,90 zł
*cena detaliczna
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 29,20 zł
NOWOŚĆ
w magazynie
najniższa cena z 30 dni: 46,10 zł
NOWOŚĆ
wysyłka w 24 godziny
najniższa cena z 30 dni: 34,90 zł