Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój Outlet
- MT Biznes
-
978837746011533
Opis
W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami. Kiedy przedsiębiorstwa muszą podjąć kluczowe strategiczne decyzje, często wybierają jedną metodę postępowania i zaniedbują inną. Koncentrują się na innowacjach i nowych operacjach kosztem istniejących, fundamentalnych przedsięwzięć - i na odwrót. Tym samym nieustannie zmagają się z przeciwnościami.
W Cisco panuje inne przekonanie: lepiej jest podążać jednocześnie dwiema drogami. Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej.
Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach "dwie drogi" stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter & Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć "dwiema drogami" także w twojej firmie.
Odnieś sukces, obierając dwie drogi!
- Wprowadzanie pewnych oraz rewolucyjnych innowacji
- Sięganie do istniejących oraz nowych modeli biznesowych
- Wkraczanie na ugruntowane rynki oraz rynki wschodzące
- Robienie tego, co należy, oraz tego, co ma znaczenie
- Optymalizacja oraz przekształcanie produktów
- Zadowoleni klienci oraz usatysfakcjonowani partnerzy
- Nadzwyczajni pracownicy oraz zwycięskie zespoły
- Autorytatywne przywództwo oraz demokratyczne podejmowanie decyzji
Recenzje
Recenzje
Szczegóły - Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój
- Autor: Inder Sidhu
- Wydawnictwo MT Biznes
- Oprawa: Twarda
- Ilość stron: 220
- Format: 24 x 16.5
- Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
- Model: 978837746011533
- EAN: 978837746011533
- Wymiary: 16.7x23.9x1.8 cm
Inni Klienci kupili również
Mamy też: