Czarne czy białe?
- Symultaniczne I Sekwencyjne Strategie Uczenia Się
-
5907763600377
-
1 dzień + czas dostawy
Opis
Seria Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.
I. Sekwencje
- Naśladowanie sekwencji. Dzieci mają za zadanie układać klocki pod paskiem od lewej do prawej strony.
- Kontynuowanie sekwencji. Dzieci mają za zadanie powtórzyć sekwencję układając klocki na pasku.
- Uzupełnianie sekwencji. Dzieci mają za zadanie położyć na pasku brakujący klocek (klocki).
II. Analiza i synteza wzrokowa
- Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.
Zawartość:
- 16 dwustronnych elementów tekturowych
- 55 pasków wzorcowych
- książeczka, 45 stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- pudełko tekturowe
Szczegóły - Czarne czy białe?
- Producent Arson
- Seria Symultaniczne I Sekwencyjne Strategie Uczenia Się
- Rok wydania: 2012
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 5907763600377
- EAN: 5907763600377
- Waga (g): 640.000
Recenzje
Recenzje
Inni Klienci kupili również
Mamy też: