Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję Edgard

„Sylabuję i główkuję” (3–7 lat) to gra edukacyjna z sześcioma wariantami zabaw o różnym stopniu trudności, które sprawdzą się jako uzupełnienie klasycznych metod nauki czytania. Dzięki zabawom typu memory czy układanki sylabowe dzieci doskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek i...
38,84
Opis

Sylabuję i główkuję” (3–7 lat) to gra edukacyjna z sześcioma wariantami zabaw o różnym stopniu trudności, które sprawdzą się jako uzupełnienie klasycznych metod nauki czytania. Dzięki zabawom typu memory czy układanki sylabowe dzieci doskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek i tworzenia z nich sylab, a następnie łączenia sylab w coraz trudniejsze słowa i odczytywania ich. W ten sposób rozwijają zasób słownictwa, trenują percepcję wzrokową, spostrzegawczość, a także umiejętność myślenia logicznego.

wiek: +3
liczba graczy: 1 - 4
czas rozgrywki: 10-20 min

Progresywne zabawy językowe

Nauka czytania nie musi być ani nudna, ani trudna. Ta gra jest tego najlepszym przykładem. Różne jej warianty sprawiają, że rozgrywka szybko się nie znudzi, a nauka przerodzi się we wspaniałą zabawę. Poza nauką czytania dziecko rozwinie również wyobraźnię.

Ewelina Gancarz – autorka strony Kreatywnie W domu

Sylabuję i główkuję” (3–7 lat) umożliwia sześć wariantów rozgrywki. W zabawach z kołem uczestnicy układają wyrazy z wylosowanych spółgłosek i samogłosek, ćwicząc przy tym syntezę sylabową wyrazów. Do wygranej liczy się każde słowo wymyślone przez dziecko, nie tylko podpowiedzi przedstawione na kartach. W rozgrywkach karcianych gracze ćwiczą percepcję i pamięć wzrokową oraz refleks w łączeniu sylab w wyrazy. Na kartach przedstawiono 54 wyrazy 2-sylabowe o różnych stopniu trudności: od prostych wyrazów składających się z dwóch sylab otwartych (np. lala, kura) do trudniejszych słów ze znakami diakrytycznymi i sylabami zamkniętymi i otwartymi (bałwan, żaba, arbuz).

Barwne i realistyczne ilustracje Agnieszki Ulatowskiej ułatwiają naukę czytania i zachęcają do progresywnych ćwiczeń: od tworzenia wyrazów przedstawionych na kartach po wymyślanie własnych słów i rozgrywki z elementami strategicznego planowania.

Koło i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Rozwój

nauka czytania, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne

Autorzy

Agnieszka Ulatowska – ilustratorka książek, czasopism i gier dla dzieci, samouk. Urodzona w Polsce, od prawie 20 lat mieszka i pracuje we Włoszech. Przez wiele lat pracowała jako graficzka w jednym z włoskich domów wydawniczych. Jednak to ilustracja od zawsze jest jej największą miłością i bardzo ważną częścią jej aktywności.

W serii

  • Gra edukacyjna. Alfabet na 3 sposoby

  • Gra edukacyjna Litera do litery

  • Gra edukacyjna Sylaba do sylaby

  • Układanka literowa. Czytam i układam słowa

  • Układanka sylabowa. Czytam i układam sylaby

Szczegóły - Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję Edgard

  • Tytuł: Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna. Kapitan Nauka
  • Seria Kapitan Nauka, Seria Gra edukacyjna
  • Producent: Edgard
  • Rok wydania: 2021
  • Liczba graczy: 1-4
  • Czas gry: 10-20 min
  • Wiek od: 3
  • Minimalna ilość graczy: 1
  • Maksymalna ilość graczy: 4
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 5903699821503
  • Podtytuł: 3-7 lat
  • EAN: 5903699821503
  • Nr wydania: 1
  • Waga (g): 470.000

Ostrzeżenia i pozostałe informacje

Posiada oznakowanie CE. Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia. Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.

Dane producenta

EDGARD Mariusz Jachimczuk, ul. Belgijska 11/6, 02-511 Warszawa, Polska, wydawnictwo@edgard.pl, tel. (+48) 22 8531138

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Bestsellery - Edukacyjne

Nowości - Gry planszowe i karciane