Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję Edgard
- Kapitan Nauka
-
5903699821503
„Sylabuję i główkuję” (3–7 lat) to gra edukacyjna z sześcioma wariantami zabaw o różnym stopniu trudności, które sprawdzą się jako uzupełnienie klasycznych metod nauki czytania. Dzięki zabawom typu memory czy układanki sylabowe dzieci doskonalą umiejętność rozpoznawania samogłosek i spółgłosek i tworzenia z nich sylab, a następnie łączenia sylab w coraz trudniejsze słowa i odczytywania ich. W ten sposób rozwijają zasób słownictwa, trenują percepcję wzrokową, spostrzegawczość, a także umiejętność myślenia logicznego.
wiek: +3
liczba graczy: 1 - 4
czas rozgrywki: 10-20 min
Progresywne zabawy językowe
Nauka czytania nie musi być ani nudna, ani trudna. Ta gra jest tego najlepszym przykładem. Różne jej warianty sprawiają, że rozgrywka szybko się nie znudzi, a nauka przerodzi się we wspaniałą zabawę. Poza nauką czytania dziecko rozwinie również wyobraźnię.
Ewelina Gancarz – autorka strony Kreatywnie W domu
„Sylabuję i główkuję” (3–7 lat) umożliwia sześć wariantów rozgrywki. W zabawach z kołem uczestnicy układają wyrazy z wylosowanych spółgłosek i samogłosek, ćwicząc przy tym syntezę sylabową wyrazów. Do wygranej liczy się każde słowo wymyślone przez dziecko, nie tylko podpowiedzi przedstawione na kartach. W rozgrywkach karcianych gracze ćwiczą percepcję i pamięć wzrokową oraz refleks w łączeniu sylab w wyrazy. Na kartach przedstawiono 54 wyrazy 2-sylabowe o różnych stopniu trudności: od prostych wyrazów składających się z dwóch sylab otwartych (np. lala, kura) do trudniejszych słów ze znakami diakrytycznymi i sylabami zamkniętymi i otwartymi (bałwan, żaba, arbuz).
Barwne i realistyczne ilustracje Agnieszki Ulatowskiej ułatwiają naukę czytania i zachęcają do progresywnych ćwiczeń: od tworzenia wyrazów przedstawionych na kartach po wymyślanie własnych słów i rozgrywki z elementami strategicznego planowania.
Koło i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
nauka czytania, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne
Autorzy
Agnieszka Ulatowska – ilustratorka książek, czasopism i gier dla dzieci, samouk. Urodzona w Polsce, od prawie 20 lat mieszka i pracuje we Włoszech. Przez wiele lat pracowała jako graficzka w jednym z włoskich domów wydawniczych. Jednak to ilustracja od zawsze jest jej największą miłością i bardzo ważną częścią jej aktywności.
W serii
Gra edukacyjna. Alfabet na 3 sposoby
Gra edukacyjna Litera do litery
Gra edukacyjna Sylaba do sylaby
Układanka literowa. Czytam i układam słowa
Układanka sylabowa. Czytam i układam sylaby
Szczegóły - Kapitan Nauka. Sylabuję i główkuję Edgard
- Tytuł: Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna. Kapitan Nauka
- Seria Kapitan Nauka, Seria Gra edukacyjna
- Producent: Edgard
- Rok wydania: 2021
- Liczba graczy: 1-4
- Czas gry: 10-20 min
- Wiek od: 3
- Minimalna ilość graczy: 1
- Maksymalna ilość graczy: 4
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 5903699821503
- Podtytuł: 3-7 lat
- EAN: 5903699821503
- Nr wydania: 1
- Waga (g): 470.000
Ostrzeżenia i pozostałe informacje
Posiada oznakowanie CE. Produkt nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia. Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Dane producenta
EDGARD Mariusz Jachimczuk, ul. Belgijska 11/6, 02-511 Warszawa, Polska, wydawnictwo@edgard.pl, tel. (+48) 22 8531138
Recenzje
Recenzje
Inni Klienci kupili również
Mamy też: