Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych Outlet

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer...
34,50 * 69,00 zł
*cena detaliczna

Produkt niedostępny

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 69,00 zł

Opis

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?

Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu. Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.

"Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie.

  • Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią
  • Twojego otoczenia rynkowego.
  • Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy
  • Wypracowywanie własnych zasad przywództwa
  • Style zarządzania: łagodne i twarde
  • Komunikacja z podwładnymi
  • Charyzma, osobowość i charakter przywódcy
  • Przywódcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu

 

Helion 2006, ISBN: 9788373619104, 145x215, 190 s., oprawa twarda

 

Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Szczegóły - Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych

  • Wydawnictwo Onepress
  • Seria Ćwiczenia
  • Oprawa: Twarda
  • Ilość stron: 190
  • Format: 14.5 x 21.5
  • Kod producenta: 9788373619104
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978837361910433
  • ISBN: 978837361910433
  • EAN: 978837361910433

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt