Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

Zamó,w książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego! Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy...
29,77 * 44,90 zł
*cena detaliczna

Produkt niedostępny

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 29,34 zł

Opis

Zamó,w książkę w przedsprzedaży i otrzymaj egzemplarz z podpisem Artura Jabłońskiego!

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, któ,re łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwró,t. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikató,w, któ,re sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstó,w reklamowych

Artur Jabłoński &mdash, konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji ró,żnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Wojewó,dztwa Pomorskiego i Wojewó,dztwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorcó,w i marketeró,w w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogó,w o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Ten produkt jest dostępny na TaniaKsiazka.pl.

Szczegóły - Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)

  • Autor: Artur Jabłoński
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2022
  • Ilość stron: 168
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328391826
  • Język: polski
  • Podtytuł: Copywriting & Webwriting
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328391826
  • EAN: 9788328391826
  • Wymiary: 14x21 cm

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt