Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Twó,j najcenniejszy kapitał Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytó,wce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się...
37,91 * 69,00 zł
*cena detaliczna

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 62,10 zł

Opis

Twó,j najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytó,wce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twó,j wizerunek w oczach innych &mdash, jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spó,jny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokó,j? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako &bdquo,jaguara&rdquo, biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią &bdquo,wybrakowanego trabanta&rdquo,.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to &bdquo,jakąś&rdquo, czyni ró,żnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką ró,wnie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: &bdquo,Jestem marką&rdquo,&ndash, spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że &bdquo,marką&rdquo, może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez&hellip, bycie sobą i oddawanie się pracy, któ,ra szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej &ndash, była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swó,j czas i energię. &bdquo,Jesteś marką&rdquo, to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na ró,żnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, któ,ry daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podró,żniczka, redaktor naczelna &bdquo,National Geographic Polska&rdquo,

Drogi Korpo-człowieku &ndash, bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, któ,ry przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz &ndash, jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatoró,w i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mó,wisz, robisz &ndash, lub czego nie robisz &ndash, tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Szczegóły - Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

  • Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2022
  • Ilość stron: 328
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328399778
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak odnieść sukces i pozostać sobą
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328399778
  • EAN: 9788328399778
  • Wymiary: 14.0x20.8x2.2 cm

Inni Klienci kupili również




Bestsellery - Książki