Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

Książka Nowe zasady marketingu i PR: 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie Ponad 400 000 sprzedanych...
63,98 * 79,91 zł
*cena detaliczna

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 62,94 zł

Opis

Książka Nowe zasady marketingu i PR:

  • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek”
  • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly”
  • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski
  • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie
  • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy

Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?

Książka "Nowe zasady marketingu i PR" da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.

Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:

  • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,
  • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,
  • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,
  • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,
  • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,
  • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,
  • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.

Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.


Opinie o książce

Kiedy przeczytałem tę książkę po raz pierwszy, doznałem olśnienia. David bezbłędnie rozszyfrował dynamikę relacji między nabywcą a sprzedawcą i stworzył klasyczny tekst, dzięki któremu marketingowcy mogą czerpać z niej korzyści.

Brian Halligan, dyrektor generalny HubSpota; współautor książki Inbound Marketing

David informuje, bawi i inspiruje! Nikt nie wie o najnowszych sposobach docierania do kupujących tyle, co on. Przełomowe strategie zaprezentowane w tej książce oferują przedsiębiorcom rewolucyjną perspektywę na to, w jaki sposób mogą angażować rynek i rozwijać swoje firmy.

Tony Robbins

"Nowe zasady marketingu i PR" to obraz tego, jak marketing jest realizowany dzisiaj i jak będzie wyglądał w przyszłości. Dystansując się od starych i nieskutecznych metod, David Meerman Scott pokazuje nam, jak nowy świat mediów społecznościowych i marketingu w czasie rzeczywistym zmienia współczesny krajobraz biznesowy i – co najważniejsze – jak twoja firma może wykorzystać tę wiedzę, by znaleźć się w ścisłej czołówce na swoim rynku.

Dr. David S. Ricketts, Innovation Fellow, Centrum Technologii i Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Harvarda (TECH)

Zamiast skupiać się na pojedynczym rozwiązaniu, Scott pokazuje, jak posługiwać się wieloma internetowymi narzędziami służącymi zwiększeniu widoczności twojej firmy i budowaniu świadomości marki za pośrednictwem spontanicznego przekazu.

Roger C. Parker, autor książek The Streetwise Guide to Relationship Marketing ON the Internet i Design to Sell

Scott nie tylko sprawnie opisuje narzędzia cyfrowe dostępne dla specjalistów PR, ale również tłumaczy strategię – zwłaszcza istotę myślenia o public relations z perspektywy odbiorcy – i okrasza to wieloma pomocnymi przykładami. Moi studenci uwielbiają tę książkę.

Karen Miller Russell, profesor w Grady College of Journalism AND Mass Communication na Uniwersytecie Georgii


O autorze

David Meerman Scott jest ekspertem w zakresie wykorzystania narzędzi i strategii real time marketingu do promowania idei, wywierania wpływu i rozwijania biznesu. Dzięki swojemu popularnemu blogowi, działalności doradczej oraz prowadzeniu na całym świecie wykładów i seminariów szkoleniowych zyskał unikalny wgląd w strategie wykorzystywane przez firmy w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy. Jest autorem dziesięciu książek, w tym bestsellerów Marketing i PR w czasie rzeczywistym, Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach oraz Fanocracy.

Szczegóły - Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

  • Tytuł: Nowe zasady marketingu i PR
  • Autor: Scott David Meerman
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2022
  • Ilość stron: 504
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788382310634
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
  • Oryginalny tytuł: The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
  • Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788382310634
  • EAN: 9788382310634
  • Wymiary: 14.0x22.0x2.5 cm

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Odkryj radość z ogrodnictwa >>