Przeglądasz ofertę sklepu i dodajesz do schowka produkty, które kupisz zaraz po wypłacie?

Teraz nie musisz już czekać! Brak środków nie będzie przeszkodą, ponieważ korzystając z PayPo kupujesz teraz a płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia.

Jak działa PayPo?

Skorzystanie z płatności odroczonej jest proste!

1. Wybrane produkty wrzuć do koszyka.

2. W koszyku wybierz formę płatności "Zapłać za 30 dni z PayPo". Ta opcja wyświetli Ci się wtedy, gdy Twoje zamówienie będzie miało wartość od 40 zł do 1000 zł.


Kupuj teraz, zapłać za 30 dni

3. W następnym kroku, podsumowaniu koszyka, zostanie zaznaczona domyśla forma płatności "Zapłać za 30 dni PayPo":

4. Po kliknięciu “Potwierdzam zakup” pojawi się prosty formularz do wypełnienia. Po krótkiej weryfikacji dostaniesz maila od PayPo z potwierdzeniem i numerem konta oraz sms z tymczasowym loginem i hasłem do Panelu Klienta PayPo.

5. Ciesz się swoim zamówieniem.

6. W ciągu 30 dni możesz je opłacić w całości lub zdecydować o rozłożeniu na cztery raty i to bez zbędnych formalności.

Co ważne, podczas płatności odroczonej obejmie Cię Gwarancja Ochrony Kupującego, zatem jeżeli z jakiejś przyczyny nie otrzymasz swojej paczki, to cała transakcja zostanie anulowana.

PayPo - najczęściej zadawane pytania

1. Czy ta forma płatności jest bezpieczna?

Oczywiście. Po pierwsze: nie podajesz żadnych danych dostępu do Twojego konta, a po drugie: wszystkie płatności są realizowane w oparciu o szyfrowane połączenie - jak w banku.

2. A jeżeli zapomnę i przez 30 dni nie zapłacę za zamówienie?

Dostaniesz smsa 3 dni przed upływem terminu spłaty. Jeżeli jednak nie uda Ci się opłacić zamówienia w terminie 30 dni, to Twoja płatność zostanie rozłożona automatycznie na cztery miesięczne raty.

3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Numer konta do wpłaty zostanie podany w mailu z podsumowaniem, który otrzymasz po uzupełnieniu formularza i weryfikacji PayPo. Zamówienie możesz opłacić przelewem online lub przelewem tradycyjnym - to zależy od Ciebie.

4. Mam już złożone zamówienie z PayPo i co dalej?

Przed Tobą system transakcyjny w trzech prostych krokach. W pierwszym wybierasz PayPo jako sposób płatności. W kolejnym potwierdzasz zamówienie, wpisując kod, który dostaniesz smsem na numer, który został podany podczas składania zamówienia. Ostatnim krokiem jest krótkie oczekiwanie na decyzję. Jeżeli jest pozytywna, dostaniesz maila z potwierdzeniem i podsumowaniem oraz sms z tymczasowym hasłem do Panelu Klienta.

5. Czy do Panelu Klienta PayPo muszę się logować?

Nie musisz, ale warto to zrobić, bo tam znajdziesz istotne informacje:

  • termin płatności,
  • informacja o 4 ratach i ich wysokości,
  • przez Panel Klienta możesz też dokonać płatności.

6. Jak mogę się skontaktować z PayPo.pl? W razie potrzeby możesz to zrobić telefonicznie lub mailowo:

+48 22 333 74 60

info@paypo.pl

PayPo Sp. z o.o.

ul. Domaniewska 37

02-672 Warszawa

© 2020 - All rights reserved Sklepy internetowe