Promocja usług
- Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika
- CeDeWu
-
9788381022699
-
1 dzień + czas dostawy
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze...
43.00 zł
Opis
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.
Recenzje
Szczegóły - Promocja usług
- Autorzy: Monika Boguszewicz-Kreft, Mirosław Marczak
- Ilość stron: 166
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2019
- Wydawnictwo CeDeWu
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788381022699
- EAN: 9788381022699
- ISBN: 9788381022699
- Język: polski
- Wymiary: 16.0x23.0x0.8 cm