Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy

Publikacja pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności dotyczące tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typu klienta, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Autorki omawiają w niej znaczenie strategii marketingowej,...
45,14 * 49,78 zł
*cena detaliczna

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 42,99 zł

Opis

Publikacja pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności dotyczące tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typu klienta, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Autorki omawiają w niej znaczenie strategii marketingowej, czynności związane z realizacją zlecenia oraz proces składania zamówienia na produkty i usługi reklamowe. Wyjaśniają też, jak skutecznie prowadzić negocjacje i sporządzać dokumentację dotyczącą sprzedaży produktów i usług z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych. Każdy temat został wzbogacony licznymi przykładami i ćwiczeniami.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Szczegóły - Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Odkryj radość z ogrodnictwa >>