Stymulacja i terapia. Myślenie przyczynowo-skutkowe

Myślenie przyczynowo-skutkowe to zestaw obrazkowy rozwijający u dzieci umiejętność rozumienia tego, co było najpierw, co potem, co było przyczyną, a co jest skutkiem oraz linearnego porządkowania bodźców. Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego warunkuje zdolność przewidywania konsekwencji...
198,45
Opis
Myślenie przyczynowo-skutkowe to zestaw obrazkowy rozwijający u dzieci umiejętność rozumienia tego, co było najpierw, co potem, co było przyczyną, a co jest skutkiem oraz linearnego porządkowania bodźców. Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego warunkuje zdolność przewidywania konsekwencji własnych działań, usprawnia jednocześnie umiejętność skutecznego planowania i unikania błędów w codziennym postępowaniu.
Obszerny materiał obrazkowy ma na celu ćwiczenie myślenia przyczynowo-skutkowego w sposób wieloaspektowy. Służą temu zestawy historyjek kilkuelementowych (3-, 4-, 6-częściowych), pary obrazków Co - z czego?, historyjki z różnymi zakończeniami, ze skutkiem natychmiastowym lub odroczonym, tematyczne relacje czasowe i wiele innych. Pomoc ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystana w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.

FAQ

Sprawdź sekcję FAQ

Kto napisał "Stymulacja i terapia. Myślenie przyczynowo-skutkowe"?
Autorami książki są Agnieszka Fabisiak-Majcher, Marta Korendo, Elżbieta Ławczys.
Są autorami zaledwie kilku podręczników szkolnych, jednak są one wyjątkowo wartościowe. Autorzy podręczników szkolnych mają wyższe stopnie naukowe w dziedzinie, na temat której piszą. Ciekawostka: niektórzy autorzy tworzą tylko 1 - 2 podręczników edukacyjnych, skupiając się bardziej na zgłębianiu dziedziny nauczania. Wynikać to może z ich zaangażowania w proces pisania. Nie u każdego zdarza się, że łączenie doświadczenia i wiedzy, z ich przekazywaniem idą w parze.

Jak zyskać pewność, czy to ten podręcznik muszę kupić?
Zweryfikuj wykaz książek obowiązujących w Twojej szkole w bieżącym roku szkolnym. Zwróć szczególną uwagę na tytuł, autora/autorów oraz wydawnictwo. Miej na uwadze, że każda szkoła może mieć inne wymagania dotyczące wykazu podręczników. Dlatego warto uzyskać informacje bezpośrednio od nauczycieli bądź z wykazu podręczników szkolnych wywieszonych przez szkołę.


Jaka jest data wydania "Stymulacja i terapia. Myślenie przyczynowo-skutkowe"?
Ta pozycja została opublikowana w 2019 r. Od wielu lat jest uznanym źródłem wiedzy i narzędziem dla wielu uczących się. Przez ten okres pozyskał duże zaufanie nauczycieli, co potwierdza jego wartość edukacyjną.


Co, oprócz podręczników, należy kupić na kolejny rok szkolny?
Na stronach internetowych szkół zazwyczaj można znaleźć informacje dotyczące dodatkowych wymagań odnośnie wyprawki dla poszczególnych klas. Na listach zazwyczaj znajdują się często: długopisy, ołówki, kredki, artykuły plastyczne i kreatywne. Miej na uwadze nabycie zeszytów. Plecak w ulubionym kolorze, piórnik z wizerunkiem ukochanego bohatera... W rok szkolny warto wejść pewnie i we własnym stylu! Dobrze dobrane artykuły wyprawkowe dostarczą radości, a wręcz dodać nieco pewności siebie. Odpowiednie artykuły kreatywne mogą dostarczyć inspiracji do pracy twórczej. Sprawdź produkty do szkoły, z którymi, w naszej opinii, warto rozpocząć nowy rok szkolny.


Czy w razie pomyłki mogę zwrócić lub wymienić zakupiony podręcznik?
Oczywiście, że możesz zwrócić nietrafiony podręcznik i zamówić ten, którego potrzebujesz. Więcej o tym, w jaki sposób można zwrócić produkt, przeczytasz na tej stronie.


Szczegóły - Stymulacja i terapia. Myślenie przyczynowo-skutkowe

Dane producenta

Wydawnictwo WiR Aleksander Jaglarz, Nad Potokiem 10, 30-830, Kraków, Polska, tel. 12 6586685, wir@wir-wydawnictwo.com

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Zaoszczędź na wyprzedaży >>

Bestsellery - Podręczniki szkolne

Nowości - Książki