Regulacje odnośnie do:
Procedura reklamacji:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanym poniżej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (również znajduje się poniżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Uprzejmie
prosimy o
nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniej konsultacji z naszym działem reklamacji.
W tym
celu prosimy o przesłanie wiadomości, korzystając z poniższego formularza:
Któryś z zamówionych produktów nie spełnia Twoich oczekiwań? Zwróć je, wtedy dostaniesz zwrot pieniędzy. Dajemy Ci dwa sposoby na zwrócenie produktów: Odstąpienie od umowy i Szybkie zwroty InPost.
Dokonując u nas zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, przysługuje Ci na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość , bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwroty podręczników podręczniki mogą być zwracane do dnia 30 września bieżącego roku. Aby zachować termin, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.
List bądź paczkę z produktami do zwrotu proszę nadać przesyłką rejestrowaną (poleconą) na poniższy adres.
Glosel sp. z o.o. sp. k.
Panattoni Park Białystok (Rampy 23-25)
ul. Welurowa 4
15-680 Białystok
Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.
Cenisz wygodę i proste rozwiązania? Właśnie takie są Szybkie Zwroty InPost. Wystarczy kilka
kliknięć i zwrot nadasz w najbliższym paczkomacie. Sam koszt nadania paczki (12,99 zł)
będzie
potrącony z ceny zwracanego produktu, więc nie musisz dodatkowo opłacać przesyłki.
Pamiętaj, że zwrócić możesz tylko te produkty, które nie były używane.
Przydatne dokumenty:
Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.
Dane kontaktowe:
e-mail: zwroty@glosel.pl
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może też złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/