Regulacje odnośnie do:
Składanie reklamacji
Dla klientów posiadających konto:
Osoby nieposiadające konta:
Informacje dodatkowe:
W przypadku odstąpienia od umowy, prosimy nie uzupełniać formularza reklamacyjnego.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą niekompletne, przed jej rozpatrzeniem skontaktujemy się z Tobą w celu uzupełnienia brakujących informacji. Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej formie. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na podany adres e-mail lub w przypadku jego braku, na adres poczty tradycyjnej.
Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszego kontaktu z naszym działem reklamacji. W tym celu prosimy o przesłanie wiadomości na adres: [email protected]
Przydatne dokumenty:
- Pobierz formularz reklamacji.
- Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy.
- Wersja edytowalna formularza odstąpienia od umowy.
Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.
Dane kontaktowe:
e-mail: [email protected]
telefon: +48 85 734 11 44
Dokonując u nas zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, przysługuje Ci na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
List bądź paczkę z produktami do zwrotu proszę nadać przesyłką rejestrowaną (poleconą) na poniższy adres.
Glosel sp. z o.o. sp. k.
Panattoni Park Białystok (Rampy 23-25)
ul. Welurowa 4
15-680 Białystok
Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.
Cenisz wygodę i proste rozwiązania? Właśnie takie są Szybkie Zwroty InPost. Wystarczy kilka kliknięć i zwrot można nadać w najbliższym paczkomacie. Sam koszt nadania paczki (12,99 zł) będzie potrącony z ceny zwracanego produktu, więc nie musisz dodatkowo opłacać przesyłki.
Przydatne dokumenty:
- Pobierz formularz reklamacji.
- Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.
- Wzór formularza odstąpienia od umowy.
- Wersja edytowalna formularza odstąpienia od umowy.
Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.
Dane kontaktowe:
e-mail: [email protected]
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może też złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/