Zwroty i reklamacje

Regulacje odnośnie do:



Składanie reklamacji

Dla klientów posiadających konto:

  1. Zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie.
  2. Po zalogowaniu przejdź do zakładki „Historia zamówień” i wybierz zamówienie, które chcesz zareklamować. Kliknij przycisk „Reklamacja” znajdujący się przy wybranym zamówieniu.
  3. W formularzu reklamacyjnym zaznacz produkty, które chcesz zareklamować, podaj ich liczbę, wybierz powód reklamacji, a następnie załącz zdjęcie i dodaj opis reklamacji.
  4. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól kliknij przycisk „Wyślij zgłoszenie”.
  5. Po wysłaniu zgłoszenia oczekuj na kontakt z naszej strony.

Osoby nieposiadające konta:

  1. Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, w wiadomości e-mail potwierdzającej przygotowanie zamówienia do wysyłki otrzymasz dodatkowo specjalny link.
  2. Kliknięcie linku przeniesie Cię - po autoryzacji - bezpośrednio do formularza reklamacyjnego.
  3. W formularzu reklamacyjnym zaznacz produkty, które chcesz zareklamować, podaj ich liczbę, wybierz powód reklamacji, a następnie załącz zdjęcie i dodaj opis reklamacji.
  4. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól kliknij przycisk „Wyślij zgłoszenie”.
  5. Po wysłaniu zgłoszenia oczekuj na kontakt z naszej strony.

Informacje dodatkowe:

W przypadku odstąpienia od umowy, prosimy nie uzupełniać formularza reklamacyjnego.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą niekompletne, przed jej rozpatrzeniem skontaktujemy się z Tobą w celu uzupełnienia brakujących informacji. Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej formie. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na podany adres e-mail lub w przypadku jego braku, na adres poczty tradycyjnej.

Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszego kontaktu z naszym działem reklamacji. W tym celu prosimy o przesłanie wiadomości na adres: [email protected]


Przydatne dokumenty:

- Pobierz formularz reklamacji.

- Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.

- Wzór formularza odstąpienia od umowy.

- Wersja edytowalna formularza odstąpienia od umowy.

Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

Dane kontaktowe:
e-mail: [email protected]
telefon: +48 85 734 11 44

Odstąpienie od umowy:

Dokonując u nas zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, przysługuje Ci na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

List bądź paczkę z produktami do zwrotu proszę nadać przesyłką rejestrowaną (poleconą) na poniższy adres.

Glosel sp. z o.o. sp. k.
Panattoni Park Białystok (Rampy 23-25)
ul. Welurowa 4
15-680 Białystok

Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.

  • Szybkie zwroty Inpost:
  • Cenisz wygodę i proste rozwiązania? Właśnie takie są Szybkie Zwroty InPost. Wystarczy kilka kliknięć i zwrot można nadać w najbliższym paczkomacie. Sam koszt nadania paczki (12,99 zł) będzie potrącony z ceny zwracanego produktu, więc nie musisz dodatkowo opłacać przesyłki.

  • Szybkie zwroty InPost – jak to działa?
    1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/bee.
      • Wybierz rozmiar paczki i wypełnij formularz. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.
      • W polu "Opis" wpisz nazwy zwracanych produktów
      • Pamiętaj, żeby określić powód zwrotu.
      • Kiedy już wszystko wypełnisz, kliknij "Zwracam paczkę".
    2. Następny krok to nasza akceptacja Twojego zgłoszenia. Może się zdarzyć, że trzeba będzie na nią poczekać.
    3. Informację o akceptacji dostaniesz mailem. W nim też znajdziesz Twój kod zwrotu, który będzie ważny przez 14 dni.
    4. Swój kod zwrotu napisz na paczce i możesz ją nadać w dowolnym paczkomacie.
      • Na panelu paczkomatu wybierz: "Chcę nadać paczkę", następnie "Mam kod nadania/zwrotu".
    5. Pieniądze za zwracane produkty (z potrąconym kosztem nadania paczki: 12,99 zł) dostaniesz tą samą metodą, jaką pierwotnie było opłacone zamówienie. Jeżeli chcesz wybrać inny sposób lub zmienić dane do zwrotu, wtedy do paczki dołącz dodatkowo ten formularz (kliknij, żeby pobrać formularz).
    Szybkie zwroty Inpost

    Przydatne dokumenty:

    - Pobierz formularz reklamacji.

    - Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.

    - Wzór formularza odstąpienia od umowy.

    - Wersja edytowalna formularza odstąpienia od umowy.

    Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

    W przypadku jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

    Dane kontaktowe:
    e-mail: [email protected]

    Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

    Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może też złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    © 2025 - All rights reserved Sklepy internetowe