Jak sprawić, aby zakupy były jeszcze wygodniejsze? Poznaj schowek bee.pl! Dzięki tej funkcji swoje ulubione produkty możesz mieć zawsze pod ręką. Jak to działa? Dlaczego warto wypróbować schowek? O tym przeczytasz poniżej.

Schowek bee.pl – odłóż na później

schowek

Dlaczego warto korzystać z funkcji schowka?

1. Schowek to podręczna lista zakupów

Gdy przeglądasz produkty, możesz odkładać do schowka te, które Ci się spodobały. W ten sposób stworzysz listę swoich ulubionych produktów: wszystkie będą w jednym miejscu i o niczym nie zapomnisz!

2. Schowek to zakupy odłożone na później

Z jakiegoś powodu nie możesz lub nie chcesz kończyć zakupów w danym momencie? Produkty odłożone do schowka zostaną w nim zapisane i nie znikną do Twojego następnego logowania w bee.pl! Dzięki temu nie musisz kompletować listy produktów od nowa, bo masz już przygotowaną listę zakupów.

3. Schowek to kompletowanie produktów do darmowej wysyłki

Dzięki schowkowi zakupy możesz rozłożyć na kilka podejść. Zależy Ci na zebraniu produktów o wartości uprawniającej do darmowej wysyłki? A może nie chcesz zamawiać kilku przesyłek, ale zebrać większe zamówienie w jednej paczce? Dzięki schowkowi możesz wracać do swojej listy kiedy chcesz – nie zniknie po wylogowaniu ze sklepu.


Schowek bee.pl – jak to działa?

Czy można korzystać ze schowka bez zalogowania?

Aby móc korzystać z funkcji schowka i zachować jego zawartość, musisz zalogować się na Twoje konto w bee.pl. Dzięki temu będziesz mieć dostęp do swojej listy zakupów z dowolnego urządzenia, na którym zalogujesz się do naszego sklepu.

Gdzie można znaleźć produkty przechowywane w schowku?

Schowek znajdziesz u góry ekranu, po prawej stronie, między zakładkami "LOGOWANIE" i "KONTAKT". Jego symbolem jest serce:

Gdzie jest schowek

Jak dodawać produkty do schowka?

Produkt możesz dodać do schowka na dwa sposoby:

  • z poziomu listy produktów: kiedy przeglądasz produkty w danej kategorii, przy każdym z nich obok przycisku "Do koszyka" znajdziesz symbol serca. Kiedy w niego klikniesz, produkt zapisze się w Twoim schowku.

Dodawanie do schowka z listy produktów

  • z poziomu karty wybranego produktu: możesz także dodać produkt bezpośrednio na odrębnej karcie wybranego przez Ciebie produktu. Wystarczy, że klikniesz przycisk z symbolem serca "DODAJ DO SCHOWKA".

Dodawanie do schowka z poziomu karty wybranego produktu

Jak przenieść produkt ze schowka do koszyka?

Aby przenieść produkt do koszyka, wystarczy, że klikniesz pomarańczowy przycisk "DO KOSZYKA", umieszczony pod produktem w schowku.

Jak przenieść produkt z koszyka do schowka?

Jesteś już na etapie koszyka, ale chcesz odłożyć część produktów do kupienia na później? Nie ma problemu, wystarczy, że klikniesz napis "do schowka", umieszczony obok wybranego produktu. W ten sposób artykuł zniknie z koszyka i pojawi się w Twoim schowku.

Jak przenieść produkty z koszyka do schowka

***

Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania o funkcję schowka, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta / z nami:

telefon: +48 85 734 11 44

e-mail: kontakt@bee.pl

Chętnie rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości!