Podstawy reklamy. Część 1-2. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

Podstawy reklamy. Część 1. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy,...
94,48
Opis

Podstawy reklamy. Część 1. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy pomagający odnaleźć w książce ważne pojęcia.


Podstawy reklamy. Część 2. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.

FAQ

Sekcja FAQ

Które wydawnictwo opracowało ten podręcznik?
Pozycja Podstawy reklamy. Część 1-2. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego została wydana przez Wydawnictwo EMPi2.


Na podstawie czego mam wiedzieć, że to ten podręcznik muszę kupić?
Zweryfikuj dokładnie wykaz książek w Twojej szkole w aktualnym roku szkolnym. Zwróć szczególną uwagę na zgodność tytułu, autora/autorów oraz wydawnictwa. Pamiętaj, że każda placówka może mieć inne wymagania dotyczące podręczników. Dlatego warto jest uzyskać informacje bezpośrednio od nauczycieli bądź z wykazu podręczników szkolnych wywieszonych przez szkołę.


Która to część książki?
Jest to część 1 tego podręcznika.


Jakiego rodzaju okładkę ma ten podręcznik?
Podręcznik został wydany w miękkiej oprawie. Dzięki temu, że nie waży za dużo, z łatwością można ją wrzucić do szkolnej torby lub plecaka.


Co, oprócz podręczników, warto kupić na kolejny rok szkolny?
Pamiętaj o zeszytach. Na stronach internetowych szkół zazwyczaj można znaleźć informacje dotyczące dodatkowych zapotrzebowań odnośnie wyprawki dla poszczególnych klas. Na listach zazwyczaj znajdują się: przybory do pisania, przybory do rysowania, artykuły plastyczne i kreatywne. Plecak w ulubionym kolorze, piórnik z wizerunkiem ukochanego bohatera... W rok szkolny warto wejść z energią i we własnym stylu! Dobrze dobrane artykuły szkolne mogą dostarczyć radości, a wręcz dodać pewności siebie. Odpowiednie artykuły kreatywne mogą zainspirować do pracy twórczej. Sprawdź kolekcję do szkoły, z którą warto wejść w rok szkolny.


Czy w razie pomyłki mogę wymienić lub zwrócić zakupiony podręcznik?
Nie wymieniamy produktów, ale musisz wiedzieć, że nietrafiony podręcznik kupiony online zawsze możesz zwrócić, a w zamian zamówić odpowiedni. Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak można zwracać nietrafione zakupy? Wszystkie informacje znajdziesz na tej stronie.


Szczegóły - Podstawy reklamy. Część 1-2. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego

Zawartość (2)

Podstawy reklamy. Część 1. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
1 x Podstawy reklamy. Część 1. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego - Małgorzata Pańczyk

Podręcznik obejmuje 11 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z podstawami reklamy, jej rodzajami, pracą agencji reklamowych oraz opisuje zagadnienia zarządzania jakością. Ponadto scharakteryzowane są: komunikat reklamowy, strategia komunikacji reklamowej i mix kreatywny. Na końcu książki znajduje się...

Cena detaliczna: 43.16 zł
Podstawy reklamy. Część 2. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
1 x Podstawy reklamy. Część 2. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego - Małgorzata Pańczyk

Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na...

Cena detaliczna: 49.19 zł

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Zaoszczędź na wyprzedaży >>

Bestsellery - Podręczniki szkolne

Nowości - Książki