Funkcjonowanie Bee.pl w czasie epidemii Funkcjonowanie Bee.pl w czasie epidemii Funkcjonowanie Bee.pl w czasie epidemii

WAŻNY KOMUNIKAT! InPost NIGDY nie wysyła SMS-ów z linkami kierującymi do stron poza domeną inpost.pl.
Przeczytaj pełny komunikat tutaj - 
https://www.facebook.com/335107452998/posts/10157979910982999/


Składanie i modyfikacja zamówienia Wysyłka i odbiór zamówienia

⯈ Czy można dokonywać zamówień?

⯈ Jak pakowane są teraz przesyłki?

⯈ Jak dokonać zamówień najbezpieczniej?
⯈ Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

⯈ W jaki sposób złożyć zamówienie, aby otrzymać je jak najszybciej?
⯈ Czy zamówienie zostanie wysłane do kraju wyłączonego?

⯈ Ile wynosi czas skompletowania zamówienia?
⯈ Co z zamówieniem wysłanym do zamkniętego punktu odbioru?

⯈ Dlaczego po złożeniu zamówienia mam długi termin realizacji?
⯈ Czy mogę złożyć zamówienie z odbiorem w księgarni stacjonarnej?

⯈ Moje zamówienie jest opóźnione, kiedy je otrzymam?

⯈ Czy są duże opóźnienia w zamówieniach?
⯈ Czy Kioski RUCHu przyjmują przesyłki?

⯈ Czy mogę wymienić produkt z mojego zamówienia na inny?
⯈ Czy kurier może zostawić moją paczkę pod drzwiami?

⯈ Jak mogę sprawdzić dostępność produktów?
⯈ W mojej przesyłce nie było faktury

⯈ Jak zmienić adres lub formę dostawy?
Inne pytania

⯈ Dlaczego infolinia nie działa?

⯈ Nie mam potwierdzenia złożenia zamówienia


⯈ Jak mogę anulować zamówienie?


⯈ Jak wygląda proces składania reklamacji?



Czy można dokonywać zamówień?

Tak, w dalszym ciągu składanie zamówień w sklepie internetowym www.Bee.pl jest możliwe. Jednak ze względu na obecną trudną sytuację, byliśmy zmuszeni przeorganizować szereg naszych działań, o czym szerzej piszemy niżej. Zmiany dotyczą głównie dostępności produktów i sposobu wysyłki.  wróć na górę 


Jak dokonywać zamówień najbezpieczniej?

Jako sposób płatności należy wybrać przedpłatę oraz jedną z form dostawy zamówienia do domu, np. kurier lub Paczkomaty. W przypadku wyboru Paczkomatów polecamy skorzystać z mobilnej aplikacji, która pozwala na zdalne otwieranie skrytki - https://inpost.pl/aplikacja-mobilna.  wróć na górę 


W jaki sposób złożyć zamówienie, aby otrzymać je jak najszybciej?

W Twoim zamówieniu muszą znajdować się wyłącznie produkty, które posiadamy na magazynie. Przy wybieraniu produktów zwracaj uwagę na oznaczenia dostępności i wrzucaj do koszyka tylko te z oznaczeniem w magazynie . Jeżeli chcesz widzieć wyłącznie produkty dostępne w magazynie, to w panelu filtrów produktów zaznacz opcję W magazynie.


Dostępność produktów na magazynie


Następnie jako sposób wysyłki wybierz kuriera lub Paczkomaty. Jeżeli jesteś z Białegostoku wybierz kuriera miejskiego Nadajesz.pl lub odbiór osobisty w punkcie odbioru na ul. Kolejowej 12E. Dzięki temu paczkę wyślemy jeszcze szybciej.  wróć na górę 


Ile wynosi czas skompletowania zamówienia?

Czas kompletowania zamówienia zależy od wybranych produktów. O ich dostępności informujemy na karcie produktu, w rubryce „Wysyłka w”. Jeśli w zamówieniu znajdą się produkty z różnym czasem dostępności, przewidywany czas kompletowania zamówienia jest równy najdłuższemu terminowi dostępności produktu.  wróć na górę 


Dlaczego po złożeniu zamówienia mam długi termin realizacji?

Najprawdopodobniej wynika to z aktualnego obłożenia pracą naszego magazynu. Informacją o tym kiedy produkt zostanie wysłany z naszego magazynu znajdziesz na karcie produktu w rubryce: "Wysyłamy w:"


Moje zamówienie jest opóźnione, kiedy je otrzymam?

Najszybciej, jak to będzie możliwe. Klient, którego zamówienie jest opóźnione, otrzymuje informację od pracownika Biura Obsługi Klienta o szacowanej dacie wysyłki wraz z informacją, jaki produkt opóźnia realizację. Dodatkowo podawana jest informacja, jaki jest czas doręczenia przez danego przewoźnika.  wróć na górę 


Czy są duże opóźnienia w zamówieniach?

Na tę chwilę opóźnienia wobec gwarantowanych terminów zdarzają się w ok. 10% zamówień i wynoszą najczęściej do 3 dni roboczych. Pracujemy z całych sił, aby takich opóźnień było jak najmniej, jednak w sytuacji obecnej epidemii zmagamy się z opóźnieniem ze strony dostawców oraz przesuwanymi datami premier i zapowiedzi. To wszystko powoduje opóźnienia, dlatego prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.  wróć na górę 


Czy mogę wymienić produkt z mojego zamówienia na inny?

Tak, możliwość wymiany produktu na inny jest możliwa przed spakowaniem przesyłki z zamówieniem. W celu dokonania takiej zmiany prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@bee.pl wraz z numerem zamówienia oraz informacją, w jaki sposób mamy to zamówienie zmienić (np. podając tytuł dodatkowej książki).  wróć na górę 



Jak mogę sprawdzić dostępność produktów?

Jeśli na karcie produktu znajduje się przycisk „Dodaj do koszyka”, to produkt jest dostępny. Jeżeli produkt jest niedostępny, wtedy na karcie produktu pojawia się przycisk „powiadom mnie o dostępności”. To możliwość zapisania się na mailowe powiadomienie, które zostanie wysłane, gdy produkt będzie ponownie dostępny w ofercie.  wróć na górę 


Jak zmienić adres lub formę dostawy?

Prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@bee.pl wraz z numerem zamówienia oraz nowym adresem dostawy lub nową formą dostawy.  wróć na górę 


Nie mam potwierdzenia złożenia zamówienia

Potwierdzenie zamówienia można odnaleźć w panelu klienta, w zakładce „Historia zamówień”, dostępnej na stronie - https://www.bee.pl/HistoriaZamowien. Potwierdzenie wysyłane jest również na skrzynkę mailową klienta. Jeżeli potwierdzenie zamówienia nie trafiło do skrzynki mailowej, należy sprawdzić folder Spam. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia w panelu klienta oraz w skrzynce mailowej, prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@bee.pl wraz z adresem e-mail, który był użyty podczas składania zamówienia.  wróć na górę 


Jak mogę anulować zamówienie?

Prosimy o kontakt mailowy na adres kontakt@bee.pl wraz z numerem zamówienia i informacją o anulowaniu zamówienia.  wróć na górę 


Jak wygląda proces składania reklamacji?

Cała procedura reklamacji jest opisana na tej stronie - https://www.bee.pl/zwroty-i-reklamacje-a-12.html  wróć na górę 


Jak pakowane są teraz przesyłki?

Bezpieczeństwo naszych klientów oraz naszej załogi jest dla nas priorytetem, dlatego wszyscy nasi pracownicy otrzymali wszelkie środki ochronne niezbędne do pracy. Przesyłki są pakowane z zachowaniem wszystkich środków bezpieczeństwa.  wróć na górę 


Czy zamówienia są wysyłane za granicę?

Lista krajów została ograniczona do kilkunastu wybranych. Ich listę można podejrzeć w koszyku.  wróć na górę 

Dostępna lista krajów przy przesyłce zagranicznej


Czy zamówienie zostanie wysłane do kraju wyłączonego?

Każde takie zamówienie rozpatrujemy z klientem indywidualnie i proponujemy możliwe rozwiązania. Takie zamówienie może zostać anulowane, a wtedy środki pieniężne za opłacone zamówienie zostaną zwrócone na konto, lub może zostać wstrzymane w naszym dziale logistyki, do czasu aż będą mogły być wysłane do swojego miejsca przeznaczenia.  wróć na górę 


Czy mogę złożyć zamówienie z odbiorem w księgarni stacjonarnej TaniaKsiazka.pl?

Tak. Godziny otwarcia księgarni stacjonarnej w Białymstoku to:

- od 17.03.2020 punkt jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-18:00

- do końca marca w soboty (21 marca oraz 28 marca) punkt pozostaje zamknięty  wróć na górę 


Co z zamówieniem wysłanym do zamkniętego punktu odbioru?

Mamy świadomość, że wiele zamówień nie zostało odebranych przed zamknięciem naszych punktów odbioru, dlatego nasi pracownicy kontaktują się z każdym klientem w celu indywidualnego rozwiązania tej sytuacji. Możliwa jest zmiana formy dostawy, zatrzymanie przesyłki w punkcie odbioru do czasu jego otwarcia lub anulowanie zamówienia.  wróć na górę 


Czy Kioski RUCHu przyjmują przesyłki?

Na ten moment większość Kiosków RUCHu jest otwarta i przyjmuje przesyłki. Należy jednak pamiętać, że Kioski RUCHu to franczyza, dlatego ich właściciele mogą zamknąć je w dowolnym momencie, w zależności od stanu zdrowia lub własnych potrzeb. Sytuacja jest dynamiczna i monitorujemy ją na bieżąco. Poinformujemy również naszych klientów o wszystkich zmianach.  wróć na górę 


Czy kurier może zostawić moją paczkę pod drzwiami?

Wszystkie uwagi klientów dotyczące miejsca i sposobu pozostawienia przesyłki oraz godzin odbioru, umieszczane są przez nas na etykietach nadawczych. Jednak nie możemy zagwarantować, że przewoźnik zastosuje się do tej prośby, bo zależy to od jego dobrej woli.  wróć na górę 


W mojej przesyłce nie było faktury

Wszystkie dowody zakupu wysyłane są na adres mailowy podany w zamówieniu. W przypadku przedpłaty faktura wysyłana jest najczęściej w dniu nadania paczki. W przypadku opłaty za pobraniem, dowód zakupu wysyłany jest po otrzymaniu przez nasz system powiadomienia od przewoźnika, że paczka została doręczona.  wróć na górę 


Dlaczego infolinia nie działa?

Kontakt telefoniczny został zawieszony do odwołania, aby nasi pracownicy Biura Obsługi Klienta mogli płynnie odpowiadać na zwiększoną ilość zapytań internetowych. Zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem maila  kontakt@bee.pl lub wiadomości prywatnych na Facebooku https://www.facebook.com/sklepbee/   wróć na górę 

Godziny pracy naszego Biura Obsługi Klienta zostały wydłużone, dlatego zapewniamy, że odpowiemy na każdą wiadomość. Jednakże prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź, bo w związku z obecną, wyjątkową sytuacją, czas odpowiedzi może ulec wydłużeniu.  wróć na górę 


Twojego pytania nie ma na liście?

Zachęcamy do kontaktu z nami za pośrednictwem maila kontakt@bee.pl lub wiadomości prywatnych na Facebooku https://www.facebook.com/sklepbee/   wróć na górę 

© 2020 - All rights reserved Sklepy internetowe