Kółko i Krzyżyk. Gra magnetyczna Albi

Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą,umieszczając symbole na siatce. Najczęściej rozgrywkiw kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciupolach. Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednejlinii – poziomo, pionowo lub ukośnie. Początki gry sięgają starożytnych Chin i...
22,97 * 27,99 zł
*cena detaliczna

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 21,47 zł

Opis

Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą,umieszczając symbole na siatce.

Najczęściej rozgrywkiw kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciupolach.

Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednejlinii – poziomo, pionowo lub ukośnie.

Początki gry sięgają starożytnych Chin i Japonii i dlatego jest uważana za jednąz najstarszych gier w historii!

W naszej wersji gry dostępne są dwa rozmiary siatki. Podczas gry na mniejszej (4 × 4) aby wygrać należy połączyć 3 symbole. Podczas gry na większej siatce należypołączyć cztery lub pięć z nich – zależnie od ustaleńmiędzy graczami.

Gracze na zmianę wykonują ruchy i umieszczają symbolena dowolnych wolnych polach. Symbolu nie możnaumieścić tam, gdzie już znajduje się inny. Gracze próbująprzeszkadzać sobie nawzajem i uniemożliwiać przeciwnikowiwygraną. Gra jest prosta w swej oprawie wizualnej,ale jednocześnie dynamiczna, dlatego dostarcza rozrywkina długie godziny.

Gra dla 2 graczy

Wiek: 4+

Szczegóły - Kółko i Krzyżyk. Gra magnetyczna Albi

  • Wiek od: 4
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 8590228052636
  • EAN: 8590228052636
  • Waga (g): 300.000

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Odkryj radość z ogrodnictwa >>