Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik terapeuty

Pierwsze polskie wydanie jednego z najskuteczniejszych programów terapii zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik zawiera opis programu poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych (zwłaszcza lęku uogólnionego, fobii społecznej i lęku separacyjnego) u dzieci w wieku 8-13 lat. Autorzy krok po...
41,76

Produkt niedostępny

Dodaj do listy zakupowej

Opis

W obliczu rosnącej liczby dzieci z zaburzeniami lękowymi, kluczowe jest posiadanie odpowiednich narzędzi i wiedzy, aby skutecznie im pomóc. Właśnie w tym kontekście powstał podręcznik, który stanowi kompendium wiedzy na temat poznawczo-behawioralnej terapii zaburzeń lękowych u dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Książka ta została stworzona przez doświadczonych autorów, którzy krok po kroku prezentują sprawdzone metody i techniki terapeutyczne.

Zawartość podręcznika

Podręcznik składa się z 16 sesji terapeutycznych, które są szczegółowo opisane. Każda sesja zawiera:

  • Cele terapeutyczne - jasno określone zadania, które mają być osiągnięte w trakcie sesji.
  • Etapy sesji - przemyślany podział na poszczególne kroki, które prowadzą do realizacji celów.
  • Strategie terapeutyczne - różnorodne techniki, które mogą być stosowane w pracy z dziećmi, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
  • Praktyczne wskazówki - cenne porady dla terapeutów, które ułatwiają prowadzenie sesji oraz budowanie relacji z pacjentem.

Zaburzenia współwystępujące

Oprócz szczegółowego opisu programu terapeutycznego, podręcznik porusza także kwestie zaburzeń, które często współwystępują z lękiem, co może być kluczowe dla skutecznej interwencji. Zrozumienie tych dodatkowych czynników jest niezbędne dla terapeutów chcących kompleksowo podejść do problemu.

Zeszyt ćwiczeń dla pacjenta

Uzupełnieniem podręcznika jest zeszyt ćwiczeń, który stanowi praktyczne narzędzie dla dzieci, pozwalające na aktywne uczestnictwo w terapii. Dzięki ćwiczeniom dzieci mogą lepiej zrozumieć swoje emocje oraz nauczyć się radzić sobie z lękiem w codziennym życiu.

Podręcznik jest nieocenionym wsparciem dla terapeutów, którzy pragną wprowadzić skuteczne metody pracy z dziećmi cierpiącymi na zaburzenia lękowe. Jego przemyślana struktura oraz bogata zawartość merytoryczna sprawiają, że jest to doskonała pomoc zarówno dla profesjonalistów, jak i dla rodziców, którzy chcą lepiej zrozumieć i wspierać swoje dzieci. Wprowadzenie do terapii poznawczo-behawioralnej może okazać się kluczowe w dążeniu do poprawy jakości życia młodych pacjentów. Zainwestuj w tę wiedzę i pomóż dzieciom w walce z lękiem, by mogły cieszyć się pełnią życia.

FAQ

Sekcja Q&A

Kto napisał "Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik terapeuty"?
Kristina A. Hedtke, Philip C. Kendall są autorami tego tytułu.
Są autorami paru podręczników, ale są one bardzo wartościowe. Często autorzy podręczników mają wysokie kompetencje w dyscyplinie, na temat której piszą. Niektórzy autorzy tworzą tylko jeden do dwóch podręczników edukacyjnych, skupiając się na zgłębianiu dziedziny nauczania. Wynikać to może z czerpanej radości z pisania. Dla niewielu zdarza się, że łączenie wiedzy i doświadczenia, z ich przekazywaniem idą w parze.

Jak zyskać pewność, czy to właśnie ten podręcznik muszę kupić?
Sprawdź dokładnie wykaz książek w Twojej szkole w bieżącym roku szkolnym. Zwróć uwagę na tytuł, autora/autorów oraz wydawnictwo. Miej na uwadze, że każda placówka może mieć inne wymagania dotyczące wykazu podręczników. Z tego powodu warto uzyskać informacje bezpośrednio od wychowawców lub z wykazu podręczników szkolnych wywieszonych w szkole.


Kiedy wydano "Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik terapeuty"?
Rok wydania tego podręcznika to 2022. Posiadając najnowsze informacje, podręcznik staje się bardziej atrakcyjny dla uczniów chcących być na bieżąco z najświeższymi materiałami.


Ile stron zawiera ta pozycja?
Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik terapeuty składa się z 143 stron. Jest wypełniony treścią edukacyjną uwydatnioną grafikami. Zawarto w nim znaczące i starannie dobrane materiały, które dostarczają wymaganą wiedzę z danego przedmiotu.


W jakiej okładce jest książka?
Publikacja jest w miękkiej oprawie. Poręczne wydanie sprawia, że wychodząc do szkoły bez przeszkód można ją spakować do szkolnej torby lub plecaka.


W co jeszcze, poza podręcznikami, warto zaopatrzyć ucznia?
Pamiętaj o odpowiednich zeszytach! Na stronach www szkół często można znaleźć informacje dotyczące dodatkowych zapotrzebowań odnośnie wyprawki dla poszczególnych klas. Na listach zazwyczaj znajdują się często: przybory do pisania, kredki, artykuły plastyczne i kreatywne. Pamiętaj, że uczniowi otoczonemu artykułami szkolnymi, które cieszą jego oko, takich jak piórnik z ulubionym bohaterem oraz plecak w ulubionym kolorze, będzie w szkole raźniej. Sprawdź, jakie wyposażenie szkolne polecamy w Bee.pl. Mamy tak imponujący wybór, że z dużym prawdopodobieństwem znajdziesz coś inspirującego.


Jeśli pomylę się podczas zakupów to czy mogę wymienić lub zwrócić podręcznik?
Nie wymieniamy produktów, ale pamiętaj o tym, że przy zakupie online możesz zwrócić, i w zamian zamówić ten właściwy. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak można zwracać nietrafione zakupy? Komplet informacji znajdziesz na tej stronie.


Szczegóły - Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Podręcznik terapeuty

Dane producenta

Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne sp. z o.o, Bema 4 / 1a, 81-753 Sopot, Polska, [email protected]

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

O Autorze

Inni Klienci kupili również




Bestsellery - Podręczniki szkolne

Nowości - Książki