Wartość luksusu

  • Beata Stępień
  • PWE
  • 9788320823479
  • 48 godzin + czas dostawy
Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: ? jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości? ? jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i...

62.95

-3%

64.90 zł

Dodaj do schowka

Opis

Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to:

? jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości?
? jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego?
? jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza?

Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Szczegóły - Wartość luksusu

  • Autor: Beata Stępień
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2019
  • Ilość stron: 348
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788320823479
  • Język: polski
  • Podtytuł: Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788320823479
  • EAN: 9788320823479
  • Wymiary: 16.0x23.5x2.8 cm

Inni Klienci kupili również