Bakalie i suszone owoce

Jest 247 produktów.
Targroch Daktyle suszone bez pestek 1 kg -22%
w magazynie
Bakalland Wiśnia soczysta 100 g -25%
w magazynie
Bakalland Daktyle drylowane 1 kg -6%
w magazynie
Bakalland Rodzynki sułtańskie 200 g -14%
w magazynie
Bakalland Mieszanka orzechów 100 g -19%
w magazynie
Bakalland Żurawina cięta 1 kg -12%
w magazynie
Bakalland Mango suszone 70 g -18%
w magazynie
Targroch Wiórki kokosowe 500 g -9%
w magazynie
Helpa Łyżka Smaku Malina 40 g Bio -11%
w magazynie

Suszone owoce, podobnie jak owoce kandyzowane to dobry sposób na urozmaicenie codziennego menu. Wyśmienicie smakują z jogurtem, owsianką i omletami. Urozmaicają smak ciast i ciasteczek. Stanowią także atrakcyjną przekąskę między posiłkami. Dzięki temu, że są naturalnie słodkie, z powodzeniem zastępują tradycyjne słodycze. Suszone owoce stanowią dobre źródło błonnika, kwasu foliowego, witaminy E, magnezu i potasu. W ofercie naszego sklepu znajdziecie Państwo najwyższej jakości suszone owoce oraz owoce kandyzowane. Naszą specjalnością są także suszone warzywa.

Oferujemy wyłącznie sprawdzone produkty od zaufanych producentów. W naszym asortymencie nie brakuje produktów BIO, a więc zawierających ekologiczne składniki i objętych certyfikatem kontroli. Dostępne u nas owoce kandyzowane świetnie urozmaicą domowe wypieki. Również suszone owoce i suszone warzywa pozwolą wzbogacić smak wielu potraw. Obecnie w swoim asortymencie posiadamy m.in. suszone winogrona, ananasa, truskawki, żurawinę, morele, daktyle, a także suszone pomidory, jarmuż i czosnek. Na specjalną uwagę zasługuje kandyzowana skórka z cytryny oraz kandyzowany imbir. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, konsekwentnie i systematycznie poszerzamy naszą ofertę, wdrażając do niej nowe produkty.

Jarmuż to warzywo, którego dobroczynne właściwości znane i cenione były już w Starożytności. Zarówno świeży, jak i jarmuż sproszkowany posiada cenne właściwości i włączenie go do naszego jadłospisu pomaga w profilaktyce zdrowotnej korzystnie wpływając na funkcjonowanie organizmu.

Jarmuż należy do rodziny kapustnych, posiada ciemnozielone (również o odcieniach fioletu i brązu) pomarszczone liście, w których zawarte są duże ilości białka, witamin (szczególnie witamina C i K) i błonnika oraz wiele cennych minerałów m.in. żelazo i kwas foliowy. Duża ilość zawartych w roślinie przeciwutleniaczy wpływa korzystnie na wzmocnienie ludzkiego ciała. Jarmuż jest jednym z najbogatszych w witaminę C warzyw więc jego spożywanie będzie szczególnie korzystne w okresach obniżonej odporności organizmu. Zawarty w jarmużu błonnik korzystnie wpływa na pracę układu trawiennego.

Świeży jarmuż można spożywać na surowo lub po obróbce cieplnej. Najlepiej gotować go krótko na parze 3 do 5 minut aby zachować najwięcej składników odżywczych.
 
Dla wszystkich osób, które chciałyby włączyć jarmuż do swojej codziennej diety, a nie mają możliwości lub nie chcą kupować codziennie świeżego warzywa, dobrym zamiennikiem jest wykorzystanie jarmużu sproszkowanego. Jarmuż sproszkowany można dodawać do koktajli, zup i sosów. Warto również posypać nim sałatkę warzywną wzbogacając jej wartości odżywcze.
 

© 2021 - All rights reserved Sklepy internetowe