Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
- Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
-
9788320822595
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć...
Opis
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Ten produkt jest dostępny na TaniaKsiazka.pl.
Szczegóły - Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
- Autorzy: Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
- Ilość stron: 240
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2016
- Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788320822595
- EAN: 9788320822595
- Nr wydania: 5
- ISBN: 9788320822595
- Język: polski
- Wymiary: 16.2x23.7x1.5 cm