Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako...
28,02
Opis
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.
W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.

Szczegóły - Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...

  • Tytuł: Jak być dobrym sprzedawcą
  • Autor: Daniel H. Pink
  • Wydawnictwo Studio Emka
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2014
  • Ilość stron: 272
  • Format: 14.5x22.5cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788363773762
  • Język: polski
  • Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
  • Oryginalny tytuł: To sell is human
  • Tłumacz: Tiropolski Witold
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788363773762
  • EAN: 9788363773762
  • Wymiary: 14.5x22.5x2 cm

Dane producenta

STUDIO EMKA KLARA MOLNAR, ul. Zapłocie 32c, 02-970 Warszawa, Polska, wydawnictwo@studioemka.com.pl

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Zaoszczędź na wyprzedaży >>

Bestsellery - Rozwój osobisty

Nowości - Książki