Kapitan Nauka. Gra na kodowanie. Zakodowany zamek Edgard

Poznaj tajniki podstaw programowania Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” (4–99 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów...
41,93 * 59,90 zł
*cena detaliczna

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 42,96 zł

Opis

Poznaj tajniki podstaw programowania

Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” (4–99 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch.

Trening myślenia logicznego i kreatywności

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.

dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl

Gra „Zakodowany zamek” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.

Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.

Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie.

Plansza, karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.

Rozwój
kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja


Autorzy

Hubert Bobrowski – redaktor, miłośnik dobrych gier, zwłaszcza towarzyskich.

Justyna Hołubowska-Chrząszczak – rocznik ’91, urodzona w Olsztynie, mieszkająca w Gdańsku. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Grafiki gdańskiej ASP. Miłośniczka kotów i roślin. W swojej twórczości posługuje się techniką digital painting, a czasami kolażem.


W serii również

  • Gra edukacyjna Na tropie angielskich słówek
  • Gra edukacyjna Zegar
  • Gra na liczenie Potwory Głodomory
  • Gra matematyczna Piraci
  • Gra na mnożenie Żaby czy kraby

Szczegóły - Kapitan Nauka. Gra na kodowanie. Zakodowany zamek Edgard

  • Seria Gra edukacyjna
  • Rok wydania: 2020
  • Czas gry: 15-20 min
  • Wiek od: 4
  • Minimalna ilość graczy: 1
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 5903699821046
  • EAN: 5903699821046
  • Nr wydania: 1
  • Waga (g): 576.000000

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również