Praktyczny poradnik terapii wad wymowy w.2

Poradnik został napisany z myślą o początkujących logopedach, którzy prosto po studiach trafili do zacisznego gabinetu logopedycznego i rozpoczynają pracę pełni wiedzy oraz nadziei. Autorka uważa, że pomocny może być także dla logopedów praktyków, nauczycieli i rodziców. Celem Autorki było...
38,88
Opis

Poradnik został napisany z myślą o początkujących logopedach, którzy prosto po studiach trafili do zacisznego gabinetu logopedycznego i rozpoczynają pracę pełni wiedzy oraz nadziei. Autorka uważa, że pomocny może być także dla logopedów praktyków, nauczycieli i rodziców.

Celem Autorki było usystematyzowanie i podanie najważniejszych praktycznych informacji oraz wskazówek potrzebnych w codziennej praktyce i terapii. Wszystko zostało napisane w jak najbardziej przejrzystej formie, aby ułatwiać korzystanie z poradnika i żeby służył on w razie trudności na każdym kroku.

Impulsem do stworzenia książki było niezadowolenie z dostępnej literatury logopedycznej, w której ciągle czegoś brakowało: albo forma była nieprzejrzysta, albo zgromadzony materiał wyrazowy był niedobrany właściwe, przez co sama Autorka poświęcała dużą część swojego czasu na wyszukiwanie odpowiednich wyrazów do ćwiczeń. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie wszystkie wyrazy, które pojawiły się w poradniku, będą zrozumiałe zarówno dla dziecka, jak i rodzica, ale będzie to dobra okazja do poszerzenia słownika czynnego oraz biernego. Najważniejsze jednak jest to, aby dziecko potrafiło prawidłowo powtórzyć ćwiczoną głoskę w danym wyrazie. Oczywiście będą wyrazy łatwiejsze i trudniejsze, które wedle uznania można pominąć lub z nich skorzystać w przypadku wyczerpania listy wyrazów łatwiejszych do wymówienia. Wiele czasu i uwagi Autorki skupiło się na wyborze materiału wyrazowego, który został dobrany bardzo dokładnie. Został on w większości przypadków uporządkowany według powtarzającego się schematu: głoska, sylaby, wyrazy z uwzględnieniem podziału na fazy artykulacyjne – występowanie głoski w nagłosie, śródgłosie, wygłosie. Następnie miejscami występują wyrazy, w których dana głoska pojawia się kilkakrotnie, dalej można natrafić na wyrażenia dwuwyrazowe, a na końcu podane zostały krótsze i dłuższe zdania do ćwiczeń utrwalających. Najbardziej zależało Autorce na tym, aby w wyrazach znajdowała się ćwiczona głoska w otoczeniu tylko samogłosek albo spółgłosek łatwych do wymówienia dla dziecka.

FAQ

Sekcja Q&A

Kto napisał "Praktyczny poradnik terapii wad wymowy w.2"?
Autorem tytułu jest Sandra Glej.
Jest autorem paru podręczników szkolnych, jednak te treści są bardzo wartościowe. Autorzy podręczników szkolnych mają wysokie kompetencje w dziedzinie, na temat której piszą. Ciekawostka: niektórzy autorzy tworzą tylko jeden do dwóch materiałów edukacyjnych, skupiając się na zgłębianiu dziedziny nauki. Wynikać to może przykładowo z włożenia dużego wysyłku w proces przygotowywania treści. Nie u każdego zdarza się, że łączenie wiedzy z ich przekazywaniem idą w parze.

Jak mogę sprawdzić, czy to właśnie ten podręcznik muszę kupić?
Zweryfikuj wykaz książek obowiązujących w Twojej szkole w bieżącym roku szkolnym. Zwróć uwagę na zgodność tytułu, autora/autorów oraz wydawnictwa. Pamiętaj, że każda szkoła może mieć inne wymagania dotyczące podręczników. Z tego powodu warto jest uzyskać informacje bezpośrednio od nauczycieli lub z wykazu podręczników szkolnych opublikowanych w szkole.


Jakiego rodzaju okładkę ma ten podręcznik?
Podręcznik ma miękkie wydanie okładki, dzięki czemu wygodnie korzysta się z niego nawet na przystanku autobusowym.


Jaka jest liczba stron w tym podręczniku?
Ten tytuł ma 120 stron. Jest wypełniony treścią edukacyjną upiększoną obrazkami i ilustracjami. Zawiera wartościowe i starannie dobrane materiały, które utrwalają wiedzę z danego zakresu.


Jaka jest data wydania tego podręcznika?
Podręcznik Praktyczny poradnik terapii wad wymowy w.2 został opublikowany w 2020 roku. Od wielu lat jest cenioną kopalnią wiedzy i narzędziem dla wielu uczących się. Przez ten okres zdobył zaufanie nauczycieli, co potwierdza jego wartość edukacyjną.


Co powinien posiadać uczeń oprócz podręczników?
Na stronach internetowych szkół często można znaleźć informacje dotyczące dodatkowych wymagań a propos wyprawki dla poszczególnych klas. Na listach zazwyczaj znajdują się: przybory do pisania, przybory do rysowania, artykuły plastyczne i kreatywne. Miej na uwadze zdobycie zeszytów! Pamiętaj, że uczniowi używającemu przedmiotów, które lubi, takich jak piórnik z ulubionym bohaterem czy plecak w ulubionym kolorze, będzie w szkole weselej. Sprawdź, jakie przybory szkolne polecamy w Bee.pl. Mamy tak duży wybór, że z pewnością znajdziesz coś inspirującego.


Jeśli zaszła pomyłka podczas kupowania to mogę zwrócić lub wymienić podręcznik?
Nie wymieniamy produktów, ale musisz wiedzieć, że nietrafiony podręcznik kupiony online możesz zwrócić, i w zamian zakupić ten właściwy. Chcesz wiedzieć więcej o tym, jak można zwracać nietrafione zakupy? Komplet informacji znajdziesz na tej stronie.


Szczegóły - Praktyczny poradnik terapii wad wymowy w.2

  • Tytuł: Praktyczny poradnik terapii wad wymowy
  • Autor: Sandra Glej
  • Wydawnictwo Impuls
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Ilość stron: 120
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380958555
  • Język: polski
  • Podtytuł: U dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
  • ISBN: 9788380958555
  • EAN: 9788380958555
  • Wymiary: 16.0x23.0x0.6 cm

Dane producenta

Oficyna Wydawnicza "Impuls", Fatimska 53 b, 31-831 Kraków, Polska, pawel.glowiak@impulsoficyna.com.pl, tel. 48506624220

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Zaoszczędź na wyprzedaży >>

Bestsellery - Podręczniki szkolne

Nowości - Książki