Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na...
50,22 * 59,90 zł
*cena detaliczna

Dodaj do schowka

najniższa cena z 30 dni: 49,40 zł

Opis

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?

Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.

Jak to zrobić? Ta książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych elementów chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy.

Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysłów. - Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com


O autorach

Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęcia na temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w tworzeniu lepszych strategii i przekazu. Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego.
Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa”: Przyczepne historie, Pstryk! oraz Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki,między innymi na tajski, arabski i litewski.

Szczegóły - Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

  • Autorzy: Chip Heath, Dan Heath
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Ilość stron: 320
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380879317
  • Język: polski
  • Podtytuł: Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
  • Oryginalny tytuł: Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die
  • Tłumacz: Malcherek Monika
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788380879317
  • EAN: 9788380879317
  • Wymiary: 14.1x21.8x2.2 cm
  • Powiązane tematy: Prezent dla chłopaka lub męża na święta - Pomysły na świąteczne upominki pod choinkę dla mężczyzny

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również