Tworzenie planu medialnego. Kwal. A.27.3. WSiP
- WSiP
-
9788302157172
-
1 dzień + czas dostawy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
FAQ
Sekcja Q&A
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, z ponad 70-letnim doświadczeniem, to istotny gracz na polskim rynku edukacyjnym. Począwszy od publikacji pierwszego podręcznika w 1945 r., WSiP wydało dużą liczbę publikacji edukacyjnychwe współpracy z uznanymi ekspertami i naukowcami. Oferta wydawnictwa zawiera liczne serie podręczników, poradniki, kursy i repetytoria, a także innowacyjne serwisy edukacyjne, takie jak WSiPnet. Dodatkowo, WSiP prowadzi Klub Nauczyciela, oferując dodatkowe wsparcie dla profesjonalistów w dziedzinie edukacji.
Szczegóły - Tworzenie planu medialnego. Kwal. A.27.3. WSiP
- Autorzy: Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
- Wydawnictwo WSiP
- Rok wydania: 2016
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 272
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788302157172
- Język: polski
- Podtytuł: Szkoły ponadgimnazjalne
- ISBN: 9788302157172
Dane producenta
Recenzje
Recenzje
Inni Klienci kupili również
Popularne tematy: