Realizacja usług w recepcji. Część 1
- Format-AB
-
9788389184924
-
1 dzień + czas dostawy
Realizacja usług w recepcji jest wydanym w dwóch częściach podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa branżowego (Dz.U. z 2019 r. poz. 991) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w styczniu 2020 roku.
Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji:
- HGT.06. Realizacja usług w recepcji:
- HGT.06.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.06.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.06.3. Rezerwacja usług hotelarskich
- HGT.06.4. Obsługa gości w recepcji
- HGT.06.6. Kompetencje personalne i społeczne
- HGT.06.7. Organizacja pracy małych zespołów
Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie, w tym szczególnie w recepcji hotelowej. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
FAQ
Rozwiewamy wątpliwości. Sprawdź Q&A
Szczegóły - Realizacja usług w recepcji. Część 1
- Autor: Beata Sawicka
- Wydawnictwo Format-AB
- Rok wydania: 2020
- Oprawa: Miękka
- Ilość stron: 176
- Format: 17 x 25 cm
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788389184924
- ISBN: 9788389184924
- Powiązane tematy: Książki do technikum hotelarskiego
Recenzje
Recenzje
Inni Klienci kupili również
Popularne tematy: