Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
- WSiP
-
9788302211454
-
1 dzień + czas dostawy
Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do zawodu technik reklamy.
Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać podstawy kreatywności i techniki twórczego myślenia) i stopniowo wprowadza w najważniejsze zagadnienia. Skrupulatnie wyjaśnia zagadnienia związane z psychologią reklamy (komunikacja w reklamie, analiza zachowania konsumenta, kolor i kształt jako narzędzia) i zapoznaje z etyką (skupia się m.in. na analizie reklamy przez pryzmat archetypów kulturowych) oraz przepisami prawa dotyczącymi reklamy.
Podręcznik kładzie szczególny nacisk na strategię komunikacji marki (cele i grupa docelowa komunikacji, potrzeby konsumentów, główny przekaz reklamy, komunikowane korzyści konsumenckie, osobowość marki, charakter i ton przekazu, tworzenie briefu) i plan kampanii reklamowej (cele kampanii reklamowej, tworzenie strategii reklamowych, etapy i budżet kampanii reklamowej, plan mediów, optymalizacja parametrów kampanii medialnej).
Publikacja przybliża również tematykę sprzedaży kampanii reklamowej (analiza potrzeb i planu kampanii reklamowej, prezentacja sprzedażowa, obrona projektu) i zarządzania informacją w kampanii reklamowej (gromadzenie, analiza, synteza i udostępnianie informacji).
Wszystkie trudne definicje są dla ułatwienia zebrane w jednym miejscu – w słowniczku pojęć. W przyswajaniu wszystkich informacji pomagają liczne zdjęcia, schematy i tabele (łącznie ponad 150). Podstawowe definicje są wyróżnione graficznie (ZAPAMIĘTAJ). Teoria jest zobrazowana praktycznymi odniesieniami w tabelach PRZYKŁAD. CIEKAWOSTKI pomagają rozszerzyć wiedzę i rozbudzić zainteresowanie.
Bloki SPRAWDŹ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI podsumowujące informacje wesprą weryfikację efektów kształcenia.
FAQ
Sekcja popularnych pytań i odpowiedzi
Od 1945 r., Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) dostarczają najwyższej jakości materiały edukacyjne dla uczniów i nauczycieli w Polsce. Publikując 25 tysięcy tytułów z łącznym nakładem ponad 2 miliardy sztuk, WSiP jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydawnictw w Polsce. Wydawnictwo specjalizuje się w wydawaniu wielu typów materiałów, takich jak poradniki, kursy, repetytoria i podręczniki, . WSiP rozwija też innowacyjne serwisy edukacyjne, jak WSiPnet, oferujące e-podręczniki, jak również prowadzi Klub Nauczyciela.
Szczegóły - Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
- Wydawnictwo WSiP
- Rok wydania: 2023
- Oprawa: Miękka
- Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
- Model: 9788302211454
- Język: polski
- Podtytuł: Technik reklamy
- ISBN: 9788302211454
- Powiązane tematy: Promocje Bee
Dane producenta
Recenzje
Recenzje
Inni Klienci kupili również
Popularne tematy: