Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1

Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do  zawodu technik reklamy. Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać...
68,50
Opis

Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do  zawodu technik reklamy.

Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać podstawy kreatywności i techniki twórczego myślenia) i stopniowo wprowadza w najważniejsze zagadnienia. Skrupulatnie wyjaśnia zagadnienia związane z psychologią reklamy (komunikacja w reklamie, analiza zachowania konsumenta, kolor i kształt jako narzędzia) i zapoznaje z etyką (skupia się m.in. na analizie reklamy przez pryzmat archetypów kulturowych) oraz przepisami prawa dotyczącymi reklamy.

Podręcznik kładzie szczególny nacisk na strategię komunikacji marki (cele i grupa docelowa komunikacji, potrzeby konsumentów, główny przekaz reklamy, komunikowane korzyści konsumenckie, osobowość marki, charakter i ton przekazu, tworzenie briefu) i plan kampanii reklamowej (cele kampanii reklamowej, tworzenie strategii reklamowych, etapy i budżet kampanii reklamowej, plan mediów, optymalizacja parametrów kampanii medialnej).

Publikacja przybliża również tematykę sprzedaży kampanii reklamowej (analiza potrzeb i planu kampanii reklamowej, prezentacja sprzedażowa, obrona projektu) i zarządzania informacją w kampanii reklamowej (gromadzenie, analiza, synteza i udostępnianie informacji).

Wszystkie trudne definicje są dla ułatwienia zebrane w jednym miejscu – w słowniczku pojęć. W przyswajaniu wszystkich informacji pomagają liczne zdjęcia, schematy i tabele (łącznie ponad 150). Podstawowe definicje są wyróżnione graficznie (ZAPAMIĘTAJ). Teoria jest zobrazowana praktycznymi odniesieniami w tabelach PRZYKŁAD. CIEKAWOSTKI pomagają rozszerzyć wiedzę i rozbudzić zainteresowanie.

Bloki SPRAWDŹ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI podsumowujące informacje wesprą weryfikację efektów kształcenia.

FAQ

Sekcja popularnych pytań i odpowiedzi

Które wydawnictwo opracowało tę książkę?
Szkolny niezbędnik "Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1" został opracowany przez Wydawnictwo WSiP.


Jak mogę sprawdzić, czy to ten podręcznik muszę kupić?
Sprawdź dokładnie wykaz książek obowiązujących w Twojej szkole w aktualnym roku szkolnym. Zwróć uwagę na tytuł, autora/autorów oraz wydawnictwo. Pamiętaj, że każda szkoła może mieć inne wymagania dotyczące wykazu podręczników. Z tego powodu warto jest uzyskać informacje bezpośrednio od wychowawców lub z wykazu podręczników szkolnych otrzymanych w szkole.


Która to część podręcznika?
To wydanie stanowi 1 część.


W którym roku został wydany "Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1"?
Ten podręcznik został wydany w 2023 roku. Zawiera aktualne informacje, co zwiększa zaangażowanie uczniów, ponieważ mogą oni czuć, że korzystają z najnowszych podręczników.


Kilka słów o wydającym opisywany podręcznik:
Od 1945 r., Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) dostarczają najwyższej jakości materiały edukacyjne dla uczniów i nauczycieli w Polsce. Publikując 25 tysięcy tytułów z łącznym nakładem ponad 2 miliardy sztuk, WSiP jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydawnictw w Polsce. Wydawnictwo specjalizuje się w wydawaniu wielu typów materiałów, takich jak poradniki, kursy, repetytoria i podręczniki, . WSiP rozwija też innowacyjne serwisy edukacyjne, jak WSiPnet, oferujące e-podręczniki, jak również prowadzi Klub Nauczyciela.

W jaką okładkę oprawiony jest podręcznik?
Podręcznik wydano w miękkiej okładce. Dzięki temu, że nie waży za dużo, z łatwością można ją wrzucić do szkolnego plecaka.


Co, obok podręczników, warto kupić na kolejny rok szkolny?
Na stronach www szkół często można znaleźć informacje dotyczące szczególnych wymagań a propos wyprawki dla poszczególnych klas. Na listach zazwyczaj znajdują się często: długopisy, ołówki, mazaki, artykuły plastyczne i kreatywne. Miej na uwadze zakup odpowiednich zeszytów! Pamiętaj, że uczniowi używającemu przedmiotów, które mu się podobają, takich jak piórnik z ulubionym bohaterem oraz plecak w ulubionym kolorze, będzie w szkole weselej. Sprawdź, jakie komplety szkolne polecamy w Bee.pl. Mamy tak szeroki wybór, że z pewnością znajdziesz coś interesującego.


Czy mogę wymienić lub zwrócić kupiony podręcznik?
Produkty nie podlegają wymianie, ale musisz wiedzieć, że przy zakupie online zawsze możesz zwrócić, a w zamian zamówić ten właściwy. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak można zwracać podręczniki? Wszystkie informacje znajdziesz na tej stronie.


Szczegóły - Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1

  • Wydawnictwo WSiP
  • Rok wydania: 2023
  • Oprawa: Miękka
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788302211454
  • Język: polski
  • Podtytuł: Technik reklamy
  • ISBN: 9788302211454

Dane producenta

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A., Al. Jerozolimskie 96, 00-807, Warszawa, Polska, tel. 22 422-30-01, wsip@wsip.com.pl

Recenzje

Podziel się swoją opinią

Oceń produkt

Inni Klienci kupili również




Zaoszczędź na wyprzedaży >>

Bestsellery - Podręczniki szkolne

Nowości - Książki